vineri, 22 mai 2009

Ziua de maine vine fara sa o cauti...


"Nu ma gandesc niciodata la viitor. Oricum vine destul de repede". (Albert Einstein)
Ca bine zice Einstein asta...In ziua de azi majoritatea oamenilor se gandesc la ziua de main... adica, logic, la viitor...De ce?De ce sa uitam ca avem o singura viata? De ce sa nu ne amintim ca in mormant vom fi doar noi, fara toata averea pe care incercam sa o adunam pe langa noi? De ce uitam ca banul e facut sa circule si nu sa stea sub saltea sau la ciorap?Oare atunci cand nepotii ne vor ruga sa le povestim ceva din viata noastra, ce le vom spune?
"am lucrat o viata intreaga, am uitat de mine si am uitat ca traiesc. Nu am am ce sa iti povestesc.... dar dute pana la vecinu! ca el... ehee.... cate a facut si cate are de povestit!!!"
Asa vreti sa ajungeti?
Sa regretati ca nu ati facut ce ati vrut la momentul potrivit?
Eu personal nu vreau asta! Si din acest simplu motiv nu ma gandesc la ce va fi maine!
Si ghici ce!? Chiar ma simt bine si sunt fericit!
Gandeste-te! Este ziua de maine atat de importanta? Sau momentul acesta e tot ce conteaza?
Ce spui?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu