marți, 19 mai 2009

Portia de ras...


Daca un om rade din tot sufletul, inseamna ca e un om bun. ( F. M. Dostoievski )
Astazi am sa dedic acest articol bunei dispoziti. Sper sa sa va placa mica colectie de bancuri.
***
La psihiatru:
- Povesteşte-mi totul în ordine cronologică. Ce-ai facut prima dată?
- La început am creat cerul şi pămîntul… Pe urmă am început să am necazuri…

***

- Dom’ doctor, să ştiţi că bărbatul meu mă înşeală!
- De unde ştiţi?
- Am patru copii şi nici unul nu seamănă cu mine…

***

Doi pescari între ei:
- Azi dimineaţă am dat cu banu’ să văd dacă mă duc cu nevastă-mea la biserică sau vin la pescuit.
- Şi văd că ţi-a ieşit să vii cu noi la pescuit.
- Da, însă a trebuit să dau de 7 ori.

***

La şcoală, la ora de fizică, îi întreabă profesoara pe elevi de unde vine curentul. Toată lumea rămîne liniştită, numai Bulă cu mîna pe sus. Profesoara îl întreabă:
- Spune, Bulă, ştii de unde vine curentul?
- Da, din cocină.
- Cum aşa, Bulă, din cocină?
- Păi, de fiecare dată cînd ni se ia curentul, tata spune: “Iar ne-au oprit porcii ăia curentul!”

***

În timpul unei dispute, o femeie îi spune soţului ei:
- Am fost nebună cînd m-am măritat cu tine!
- Ştiu, da’, cum eram îndrăgostit la vremea aceea, nu am observat!

(Sper ca acesta mica "sedinta" de ras, va mai relaxat)

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru aprecieri! Ca de la o Fecioara la alta, ai talent si tu! ;)
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. O familie de tineri merge in vizita la niste prieteni mai in varsta. Se aseaza la masa sa manance. Batranul ii zice sotiei
    - Luceafarul meu, adu felul intai.
    Dupa ce termina batranul zice:
    - Frumoasa mea, adu felul doi.
    Dupa termina, batranul ii zice sotiei: -Iubirea mea, adu desertul.
    Dupa masa femeile merg la bucatarie iar barbatii raman singuri Tanarul il intreaba pe batran:
    - Cum de reusesti dupa atatia ani sa-i mai spui cuvinte asa frumoase?
    - Sa mor de mai stiu cum o cheama !!!

    RăspundețiȘtergere