joi, 18 iunie 2009

Trist...


E grav...
Viata nu ne da niciodata o a doua sansa. Viata nu vine niciodata sa ne spuna "dragul meu... indeplineste-ti visele cat mai repede si fa tot ce ai de facut pentru ca eu indata plec si in locul meu va veni sora mea vitrega, moartea". Asta nu se va intampla niciodata. Din pacate sau din fericire... Ideea e simpla, simti ca trebuie sa faci ceva? Atunci fa acel ceva! pentru ca daca eziti s-ar putea sa nu mai ai ocazia si nu ai sa stii niciodata ce ar fi urmat...

"cand viata imi va spune gata
iar pamantul ma va chema
am sa vreau sa-ti ating fata
dar stiu ca-mi vei striga
sa ma sting odata si gata
si-mi spui ca ma vei uita

atunci am sa-mi aplec capul
si-am sa plec spre-ntuneric
sa-ti mai visez o data chipul
apoi, sa ma-nec in durere.

iar tu iubita mea
ai sa ma dai uitarii
si-ai sa vii la moartea mea
sa-mi spui c-astepti, ziua inmormantarii..."

(I.C.)



2 comentarii:

  1. imi place finalul...oricum esti foarte talentat si interesant! din ceea ce scrii tu reiese faptul ca ai tinut foarte mult la cineva!
    o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe principiul CARPE DIEM .. Intr-adevar, ACUM este momentul. Pentru ca MAINE s-ar putea sa nu mai fie sau sa nu mai poti sa iti indeplinesti visul.

    Triste versuri ..... Trista poveste.
    Te provoc sa scrii ceva vesel!

    Cu drag, acelasi suflet

    RăspundețiȘtergere