vineri, 17 aprilie 2009

Gata! Ma arunc (de la parter)...

"Viata mea nu mai are nici un sens"
"Nu mai am pentru ce trai"
"Nimeni nu ma intelege"
"etc etc etc"
De-a dreptul patetic!!!
Ce sunt astea?
In loc sa inaintam in gandire macar o data cu tehnologia stam si batem "gandul pe loc.
In momentul in care scriu acest articol ma gandesc la sutele de emonei (din orasul in care locuiesc, petru ca nu vreau sa stiu ce e in restul tarii) care se plimba cu fetele lor triste, cu acel stil specific si tot o data de-a dreptul tampit, cu toate tintele infipte prin corp, cu acele tatuaje tampite (ma intreb de multe ori daca sunt permanente..) si ma rog... cu tot ce este specific lor!
Si daca cumva mamica lor nu ii lasa pe internet mai mut de ora 10 se duc la geam si se arunca pentru ca nu mai suporta persecutia la care sunt supusi!
Sau mai rau!...daca cumva taticu ii aplica o palma parinteasca pentru ca a facut ceva gresit, merge la restul grupului (evident pe internet, pentru ca in viata reala nu au prieteni) si incepe sa povesteasca cum "a fost legat de calorifer, tinut fara mancare, batut de trei ori pe zi si o data seara" si ca nu mai suporta viata care nu i-a oferit nimic si ca se va sinucide! binenteles ca toti "prietenii" virtuali il aproba si ii sustin ideea zicand si ei ca trebuie sa faca ce e mai bine!
Stiti care e partea proasta?
Chiar o face!
Se arunca de la etaj, isi taie o vena, i-a pastile cu alcool, etc...
A cui e vina?
Din punctul meu de vedere, a parintilor!
Pai eu imi amintesc cum zburdam o zi intreaga in fata blocului si cum am aflat abia la scoala (pe undeva prin clasa a 5-a) ce inseamna un calculator si mult mai tarziu (cred ca printr-a 8-a) ce e ala internet si la ce se foloseste!
abia la liceu am avut telefon mobil si asta nu pentru ca muream fara! (nici acum nu ma incanta) ci pentru ca ramasesem singur acasa si trebuia sa vb cumva cu ai mei...
Imi amintesc si acum cateva din palmele parintesti primite de la maicamea! Si stiti ce?
Mi-au prins foarte bine!!
Dar nu m-am gandit nici o secunda sa imi termin socotelile cu viata!
Sincer oameni! daca nu vreti sa va ingropati copii, aveti putina grija de ei! Si incercati sa le explicati ca viata nu e neagra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu