miercuri, 15 aprilie 2009

Vise Spulberate

"Asa a vrut Cel de sus"
"Caile Domnului sunt intortocheate"
"Toate se intampla cu un scop"
Ce sunt toate astea???
Consolari?
Dupa cum am mai spus intr-un articol anterior nu am decat 21 de ani dar am senzatia ca am trait mai mult de atat. In orice caz! Nu despre mine vreau sa vorbesc.
Vreau sa intreb DE CE???
De ce trebuie sa pierdem atat de multe persoane pe care le iubim! Si nu le pierdem pentru ca au o varsta foarte inaintata! Ci le pierdem pentru ca "asa vrea Cel de sus"!
Am primit la un moment dat o intrebare de la un prieten care suna cam asa: "cand ai sa mori si ai sa ajungi in fata Lui, si acesta te va intreba, de ce, ce ai sa spui?"
Raspunsul a venit promt : "i-as raspunde cu o intrebare! Cum indraznesti? Da-mi un motiv bine intemeiat pentru care ai destramat atatea familii, da-mi un motiv bine intemeiat pentru care ai luat atatia copii de langa mamele lor si le-ai lasat cu sufletul sfasiat! Vreau un motiv bun pentru care exista atata suferinta pe pamantul asta!"
Poate ca nu am drepate! poate ma insel amarnic si apoi am sa platesc pentru tot ce am facut si ce am spus!
Dar asta nu ma sperie! Nu vreau decat un raspuns la ceea ce ma doare si ma macina zilnic!
odihneste-te in pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu