luni, 23 iulie 2012

Ireal sau...?

In realitate sau într-un vis
Unde-am fost până acum?
Tot ceea ce am scris
E real sau simplu scrum?
*
Unde ești, oare exiști?
Unde sunt, am fost un noi?
Ai ochii veseli sau sunt triști?
Suntem în Iad sau Paradis?
*
Pentru tine,... eu exist?
Ce-ai simțit, ce simți, ce crezi?
Sunt un alt personaj trist?
Sau un umăr pentru triste amiezi?
*
Toul este ireal sau real?
Ne mișcam prea mult sau deloc
Incercăm s-atingem un ideal
Ce ne va apropia de mjloc.
*
De acel mijloc apropiat de noi
Din cercul nostru pătrat
In care pentru prima dată
Ne-am întâlnit, ne-am sărutat.

2 comentarii:

  1. Pentru tine,... eu exist?
    Ce-ai simțit, ce simți, ce crezi?
    Oare inca mai esti trist,
    Cand observi ca doar ma pierzi?

    totul este ireal, sau real?
    Nu stiu nici eu,
    Insa stiu ca e banal...
    Sau ma rog, asa-i mereu.

    ;)) imi plaaace; ca de obicei ma surprinzi placut

    RăspundețiȘtergere