luni, 17 mai 2010

Iarta-ma


un zambet, un cuvant
un sarut, o mangaiere
o gluma, noi razand
o atingere, un fior...
*
mai stii ziua-n care
mi-ai pus o-ntrebare
"ma lasi sa te iubesc?"
ti-am luat-o inainte
ti-am raspuns
*
aroma cafelei ma trezea
in fiecare dimineata
imi zambea, ma saruta
ma alinta, ma iubea
*
dar eu am ucis-o
am ucis dragostea noastra
si cand am pierdut-o
mi-am vazut crima odioasa
*
mi-am patat sufletul
cu lacrimile tale
imi privesc trecutul
si vad ofilite petale
*
petalele iubirii noastre
de mine ucisa
de vant sunt purtate
ramanand doar o amintire trista....

te iubesc.

2 comentarii:

  1. O sa vina si alte iubiri, asta e .. una s`a dus dar vor venii si altele.
    Trebuie sa ai incredere si sa nu te mai lasi doborat de amintiri, si de ce`a fost.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ți-am răspuns undeva într-o postare pe blogul meu, fiindcă nu ai înțeles ce vreau să spun cu iubirea.....în fine
    e bine că mai scrii câte ceva că așa văd și eu că mai ești...apropo cum îți mai merge?
    ton oficial să fie, dar să mai păstrăm ceva? nu știu! cum vrei...viața mea s-a cam tâmpit, dar eu mi-am făcut-o plină :)

    RăspundețiȘtergere