luni, 28 septembrie 2009

Tara arde si baba se piaptana...


Ok... Am crezut ca prostia oamenilor politici si a unora de isi zic preoti nu ma mai poate surprinde.
Dar taaare m-am inselat...
In urma cu ceva timp in minunatul si eternul fascinant Municipiu Radauti (oarsul meu natal :) Don` marinar Olica se hotaraste sa se dea bine pe langa don` Capitan Baselu si ghici ce face? Il face cetatean de onoare al orasului Radauti. Nah... Capitanul avea lucruri mai importante de facut si nu a putut fi de fata... ce sa ii faci... asa e cand esti conscrat...
Nu trece mult si se organizeaza Hora de la Prislop. Prilej cu care se sfinteste noua biserica.. si dupa cum ne-am obisnuit Ne`a Traian Marinelu (stiti voi, ala de ocupa scaunul de la Cotroceni) apare si el, intr-o vizita particulara, vizita de care stia toata pressa, sa isi faca baia de multime. La sfintirea bisericii Inalt Prea Sfintia Sa Pimen Arhiepiscop al Sucevei si Radautilor, tine un foarte frumos discurs care imi inchidea ochii. Dintr-o data ceva imi atrage atentia si ascult cu atentie ce spune I.P.S Pimen..
Citez "la fel cum Iisus a coborat pe pamant si s-a sacrificat pentru noi muritorii, la fel si presedintele vine printre fii sai" Am incheiat citatul.
Deci ati inteles da!! Nu va mai uitati la ne`a Traian ca la un marinar!! Ci ca la un soi de Dumnezeu! Maine poimaine aud ca Pimen vrea sa intre in politica... nu ca nu ar fi... dar poate o va face in mod public...
Iar ieri la frumoasa data de 27 septembrie in comuna Suceava se sfinteste o biserica care poarta Hramul "Acoperamantul Maicii Domnului"... Bineinteles... mare sobor de preoti, popor adunat ca la balamuc... babe de`alea simpatice care din prea multa credinta vedeau toti sfintii... ma rog... stiti voi cum e la un astfel de eveniment... si nu in ultimul rand primarul comunei ... sau a Municipiului? hmm.. ma rog nu asta e important... Primar care are grandioasa idee de a-l face pe Pimen cetatean de onoare al Sucevei.
Si ca cetatean de omoare nu s-a gandit sa isi ridice si el putin glasul impotriva legii care legalizeaza drogurile usoare si prostitutia... Ca doar vorba aia... Daca marinaru a zis ca e bine asa o fi`...
Deci... concluzie... in timp ce tara noastra e inglodata in datorii si se duce din ce in ce mai jos, cei care ne conduc nu mai stiu pe cine sa ridice in slavi si pe cine sa mai faca "cetatean de onoare"...
Asta e frate... as spune ca avem soarta care ne-o meritam... dar nici de asta nu mai sunt sigur...

3 comentarii:

  1. stii vorba aia: un popor are parte de liderii/conducatorii pe care ii merita.
    acum, ma amuz cand imi aduc aminte ca discutam cu cristina planurile noastre de viitor: o sa ramanem aici, sa devenim martire pentru romania!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragii mei, ideea mea e ca nu ne-am nascut degeaba aici. Daca fugim cu totii, nu mai ramane nimeni sa stinga lumina. Hai sa mai stam putin si sa incercam sa mai schimbam cate putin drumul, sa renuntam la a ne plange doar.

    RăspundețiȘtergere