sâmbătă, 5 septembrie 2009

Amintiri...


Te-ai intrebat macar o data in viata ta ce inseamna iubirea?
El da. Si chiar si-a pus aceasta intrebare recent. Ce la determinat sa faca acest lucru?
O simpla revedere.
Credea ca a uitat-o. Credea ca nu mai are nici un sentiment pentru ea, ca a scapat de lanturi. Insa se insela. In clipa in care a vazut-o si dat seama ca inca o iubeste! A simtit din nou ca e in stare sa faca orice pentru ea, sa mearga pana in panzele albe doar sa o vada zambind. Dar ea nu a zambit pentru el. Nu va mai zambi niciodata pentru el! El, stie asta si simte ca il ucide. Isi pune aceasi intrebare de fara a gasi un raspuns "Ce poate fi mai crunt decat sa iubesti si sa nu fii iubit. Ce poate fi mai crunt decat sa te simti in plus, acolo unde odata erai tot?" Dragostea doare, nu...?
Doare, il doare si stie ca trebuie sa faca ceva...
Dar ce...?

4 comentarii:

  1. dah...mi-am pus si eu aceeasi intrebare dar intr-o alta situatie
    raspunsul: a fost atata iubire incat acum e prea multa durere ca sa o pot suporta, dar am speranta ca "va fi ceva", nu stiu cand...dar care ma va ajuta sa trec peste durere fara sa uit de iubire...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, m-am intrebat ... si am ajuns la concluzia ca este o boala. Trebuie doar sa ii gasim vaccin si devenim imuni ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar interesanta intrebare...Multi intreaba si chiar si eu mi-am pus de cele mai multe ori aceasta intrebare.Dar cam asa se intampla mereu pe cine iubesti, nu te iubeste si cine te iubeste,nu iubesti!

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce să ne chinuim să găsim răspunsuri prosteşti la asemenea întrebări retorice? Iubirea o simţi şi gata, oricâte cuvinte frumoase ai avea în vocabular tot ţi se pare că nu te ajută să o descrii.

    Iar suferinţa îi este pe măsură, dar în timp se diminuează. Nu mai rămân decât nişte amintiri frumoase, poate câteva regrete, dar senzaţiile şi sentimentele cunoscute nu ţi le ia nimeni. Nu iubim oameni, iubim sentimente, care uneori sunt împrăştiate în mai multe persoane. Iar la final, se întâmplă să găsim mai multe din cele ce le căutam, la o singură persoană. Happy end...

    Mai trist ar fi să îţi pui această întrebare şi drept răspuns să ţi se activeze o nouă întrebare: da chiar aşa, ce-o fi iubirea asta?

    RăspundețiȘtergere