joi, 10 mai 2012

Vis...

Ne intalnim noapte de noapte
Ne iubim si vorbim in soapta
Te simt atat de aproape
Cu tine ma trezesc la viata
*
Ma privesti o clipa si ma saruti
 Imi soptesti cat ma iubesti
Te ridici si-mi spui ca pleci
Esti serioasa sau glumesti?
*
Te intorci in pat fara cuvant
Te privesc, te sarut, te ating
Imi spui "E dimineata in curand"
"Ne vedem la noapte" imi spun in gand
*
Incep sa te vad in ceata
Incet incet dispari
Intind mana sa te ating...
Deschid ochii pierdut... E dimineata...

Un comentariu:

  1. "Regele David a chemat la el într-o zi un bijutier şi i-a dat următoarea poruncă:
    - Fă-mi un inel care sa fie în stare a schimba proasta mea dispoziţie în bună dispoziţie şi invers ori de câte ori voi privi spre el. Dacă-l vei face în timp de o săptămână, te voi compensa împărăteşte; în caz contrar îţi voi tăia capul.
    Bijutierul a ieşit din palatul regal profund consternat. Era conştient că s-a terminat cu viaţa lui. În curtea palatului, micul Solomon care se juca liniştit, remarcă tristeţea bijutierului şi dori să afle pricina ei. Când sărmanul om îi povesti cele întâmplate, Solomon izbucni în râs:
    Este destul să-i faci un banal inel de cositor, gravând pe el cuvintele următoare: „Gam zeia vo” – „Şi asta va trece”. Numai atât. Dacă tatăl meu va vedea inelul când va fi bine dispus, el va deveni îndată serios, iar dacă este neliniştit, o singură privire fixată asupra inelului va face să dispară supărarea de pe faţa lui"-am zambit si eu cand cineva mi-a raspuns asa...concluzia te las pe tine sa o tragi.
    Cu mult drag

    Doar eu.

    RăspundețiȘtergere