miercuri, 23 decembrie 2009

S-a traiti mult... ca de bine ne-am saturat...

Da... stiu... nu am mai scris de multisor... Dar jur ca am o explicatie...
Despre ce sa mai scriu... in tara asta istoria se repeta si nu are rost sa scriu despre ceva ce stiti deja... Adica nu cred ca sunt singurul care a avut un déjà vu in momentul in care Nea` MArinaru` l-a desemneat in calitate de prim ministru pe ala micu de respira greu... stiti voi... pepusa lu` don` capitan....
Dar gata cu politica... cel putin pe anul acesta...
Hai sa facem si noi un efort si macar acum la sfarsit de an sa nu ne mai zboare mintea la problele tarii si ale noastre... macar acum sa schitam un zambet care sa plece din suflet si sa il impartim cu toti!
Asa ca dragii mei, eu va urez un Craciun Fericit si un an nou plin de impliniri.!!!

(fac urarile de pe acum pentru ca pana in anul 2010 nu am sa mai scriu nimic!)

3 comentarii:

  1. Felicitări ţie că poţi să nu te gândeşti.
    Eu nu pot!
    Sărbători fericite... dacă poţi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori Fericite si un an nou plin de realizari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori Fericite! si cat mai multe zile senine...

    RăspundețiȘtergere