marți, 18 august 2009

Poveste


Doi ochi albastri intalnesc doi ochi verzi de fericire, nu se cunoasc dar vorbesc enorm de mult. Daca ar fi posibil ar sta incontinuu de vorba si nu s-ar plictisi. Zambetul e prezent si el in aceasta poveste. De la primele cuvinte nu a mai disparut, iar ca povestea sa fie mai atractiva isi face aparitia si teama. De ce? Pentru ca ochii verzi risca sa isi piarda stralucirea, pentru ca ochii albastri au sentimente noi, pentru multe... Dar in ciuda fricii simtite, curiozitatea se strecoara si ea. curiozitatea de a afla ce se ascunde in spatele acelor ochi atat de frumosi. Curiozitatea de a vede cum evoluaza lucrurile. Si cum nimic nu e intamplator, tot ce pot sa faca e sa mearga inainte zambind...

4 comentarii:

  1. Daca te-as cunoaste,mi-ar fi teama sa te plac
    Daca te-as place ,mi-ar fi teama sa te iubesc
    Daca te-as iubi ,mi-ar fi teama sa te pierd
    Daca te-as pierde ,mi-ar fi teama ca nu te voi mai avea niciodata

    RăspundețiȘtergere
  2. Destul de interesant...Chiar imi place cum scrii. Si chiar sa continui, ca e de bine...iti spun eu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos. Scrii super bine si blogul arata iarasi bine. O mica sugestie ar fi sa le amintesti celor ce-ti viziteaza pagina ca detii drepturile de autor :). Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. au mai fost cazuri in care unii s-au trezit ca le sunt copiate posturile, posturi bune in genul alor tale. faza cu drepturile de autor i-ar face sa se gandeasca de doua ori pe amatori ... sau cel putin i-ar pune la cateva randuri de lectura a legislatiei :))

    RăspundețiȘtergere